Dynamische bedrijfsprocessen worden steeds belangrijker voor moderne bedrijven. Om aan de vereisten te voldoen, hebben ze mobiele medewerkers nodig die over de modernste communicatiemiddelen beschikken. Ze kunnen op verschillende manieren worden bereikt en kunnen deze communicatiemiddelen gebruiken om hun informatie op een optimale manier door te geven. Dit werkt alleen met de hoge mate van integratie van IP-telefonie en Unified Communications in het VoIP-telefoonsysteem innovaphone PBX, daarmee is vast mobiel integratie mogelijk.
Altijd beschikbaar met mobiliteit en vast mobiel integratiePermanente bereikbaarheid is noodzakelijk in het moderne bedrijfsleven. Telefoongesprekken mogen niet verloren gaan. De innovaphone Unified Communications-oplossing biedt maximale bereikbaarheid, vooral voor mobiele werknemers in verkoop of service. De twee voorheen gescheiden werelden versmelten met innovaphone Mobility. Het mobiele telefoonnummer wordt eenvoudig opgeslagen in het VoIP-telefoonsysteem innovaphone PBX. De zakenpartner heeft dus slechts één telefoonnummer nodig voor deze abonnee. Vanaf nu worden inkomende oproepen op deze extensie ook gesignaleerd naar de mobiele telefoon. Als de mobiele medewerker niet beschikbaar is, kan elke andere medewerker het gesprek aannemen door op Ophalen te drukken.
Mobiele extensie voor mobiele werknemers op de innovaphone PBX voor een koppeling met de vaste aansluitingDe functies van het VoIP-telefoonsysteem innovaphone PBX zijn ook beschikbaar op de mobiele telefoon of smartphone van de mobiele medewerker. Ze hebben toegang tot de volledige telefoongids van het bedrijf. Met het innovaphone one-number concept kan het centrale telefoonnummer worden weergegeven op mobiele uitgaande gesprekken in plaats van het mobiele telefoonnummer. Gesprekken in wacht zetten, verbindingen instellen, schakelen tussen gesprekken of gesprekken doorsturen – geen probleem voor de innovaphone PBX. De smartphone wordt een mobiele extensie van het VoIP-telefoonsysteem van innovaphone PBX.
Uniforme communicatie zonder grenzen – dankzij innovaphone MobilityEigenaars van smartphones gebruiken de platformonafhankelijke Unified Communications-client myPBX. Dit maakt andere services beschikbaar. Stel uw eigen aanwezigheid in terwijl u onderweg bent om meer transparantie in het team te creëren. De zichtbaarheid van de collega’s helpt snel om gratis collega’s / werknemers / contacten te vinden. Bovendien staan alle contactinformatie, evenals de gedetailleerde oproepjournalen voor inkomende en uitgaande gesprekken tot uw beschikking.
Hot-desking als een slimme Unified Communications-oplossingDankzij de vele registraties en uitgebreide nummerplannen zijn medewerkers overal en onder hetzelfde nummer beschikbaar, waar en op welk apparaat dan ook. Elke medewerker kan zijn nummer overal en op elk apparaat registreren – ongeacht of het op het bureau van een collega, in de vergaderruimte of in het thuiskantoor is.
Interne mobiliteit – kantoorpersoneel met mobiliteitsvereistenMedewerkers die zich zelden op een vaste werkplek bevinden, hebben mobiele communicatie nodig in hun eigen gebouw. Dit is het geval voor ziekenhuizen, maar ook voor grote productie- en opslagfaciliteiten. Een smartphone met WLAN-toegang is een mogelijke optie. Een IP-DECT-oplossing is vaak meer geschikt voor draadloze telefoongesprekken binnen een gebouw. Veilige communicatie en een permanent goede spraakkwaliteit zijn al gegarandeerd dankzij de gevestigde DECT-technologie. IP-DECT-basisstations zijn rechtstreeks verbonden met het netwerk van het gebouw. Het systeem kan eenvoudig en snel worden uitgebreid, omdat er geen afzonderlijke bekabeling nodig is. De multicell-capaciteit van het basisstation maakt ook roaming en automatische overdracht tussen de apparaten mogelijk. De DECT-telefoons kunnen worden gebruikt als een individuele uitbreiding of parallel aan een vaste IP-telefoon op het VoIP-telefoonsysteem innovaphone PBX. Wil je meer weten over vast nummer op mobiel voor jouw bedrijf? Neem dan contact op met Vcare! |
https://www.vcareconnect.nl/ |