Antwoordservice van SecretariAMet de antwoordservice van SecretariA zorgt u dat u ten alle tijden bereikbaar bent voor uw klanten. De mate waarin uw bedrijf bereikbaar is speelt een belangrijke rol in de klanttevredenheid, alsmede de kwaliteit van het contact met uw klanten. Met onze antwoordservice kan ieder telefonisch contact van een klant of potentiële klant snel en adequaat beantwoord worden, in gevallen dat u een meeting heeft, onderweg bent of even niet gestoord wilt worden. SecretariA heeft ervaren telefonistes in dienst u in dergelijke gevallen uw klanten en relaties te woord kunnen staan. Meer weten over onze dienstverlening? Neem gerust eens contact met ons op door te bellen naar (010) 519 15 55, of bezoek onze website voor meer informatie! Hoe werkt onze antwoordservice?Of u nu een ZZP’er bent, klein bedrijf of grote organisatie, een betrouwbare antwoordservice is altijd belangrijk. In een digitaal tijdperk met moderne communicatiemiddelen is het belangrijk altijd bereikbaar te zijn. Door de antwoordservice van SecretariA in te schakelen krijgen bellende klanten altijd een medewerker aan de lijn en geen vooraf ingesproken bandje. De instructies voor het opnemen van de telefoon geeft u aan onze medewerkers door, die zich naar de klant zullen voordoen als uw medewerker. Op basis van het gesprek ontvangt u per e-mail een rapportage, of een sms of directe verbinding bij een dringende boodschap. Met SecretariA gaat er nooit meer telefonisch contact verloren. Waarom kiezen voor de antwoordservice van SecretariA?Met onze antwoord service geniet u van allerlei voordelen, zoals:
Meer weten? Bezoek onze website!Geïnteresseerd in de antwoordservice van SecretariA? Bezoek dan onze website voor meer informatie en vraag de proefperiode aan! Voor directe vragen kunt u ook vrijblijvend telefonisch contact met ons opnemen: (010) 519 15 55 |
https://www.secretaria.nl/antwoordservice |
