App store optimalisatie. Plus, wanneer u optimaliseert voor andere zoekervaringen, kan de inhoud over uw merk ook in traditionele zoekmachine resultaten (Google, Bing, etc.) worden opgenomen. Dit artikel is geschreven door een Ralf van Veen, SEO specialist bij ralfvanveen.com. Wees zo veel mogelijk zichtbaar. Gebruik elk deel van de resultaten om zoekervaringen te creëren. Optimaliseer dus altijd voor mensen, niet voor zoekmachines. Creëer content voor klanten, niet alleen om hoger te scoren. Wanneer u mensen in het middelpunt van uw contentstrategieën plaatst, is de kans groot dat u veel succesvoller zult zijn in zoekmachines. Inhoud, trefwoorden & zoekalgoritmen Twee belangrijke algoritmewijzigingen zijn van groot belang voor de manier waarop we over inhoud en trefwoorden denken: Kolibrie: Deze update gaf Google de mogelijkheid om volledige queries te begrijpen, niet alleen individuele zoekwoorden als onderdeel van een zoekopdracht. Het introduceerde ook het concept van semantiek, of verschillende trefwoorden rond een hoofdthema. Het optimaliseren van uw pagina’s voor een enkel trefwoord van boven naar beneden is niet langer een levensvatbare SEO tactiek, noch ziet het er natuurlijk uit voor mensen. U wilt zich niet te zeer richten op trefwoorden. Hoewel rankings belangrijk zijn, is ranking niet het enige dat telt. Trefwoorden kunnen je soms verraden. Trefwoorden kunnen een hoog zoekvolume hebben, maar kunnen een gebrek aan specificiteit en waarde hebben. Neem deze zoekopdracht voor [e-mailmarketing] bijvoorbeeld: |
https://ralfvanveen.com |
![Image default](https://www.experitech.nl/wp-content/uploads/2021/09/2.experitech.nl-512x512-px.jpg)